Hlavní strana  >  Hlavní výhody

PROMYSLETE MOŽNÉ PŘÍNOSY

Hlavní výhody

Vše budete mít pod kontrolou

Dohodneme si pevný plán postupu, časový harmonogram i jasná pravidla. Prodej vaší nemovitosti tak budete řídit vy.

Při prodeji nejlepší nabídce se držíme domluveného plánu a osvědčených postupů. Takže přesně víte, co se právě děje a jaký bude další krok. Vite, kdy začínáme inzerovat, kdy se budou konat prohlídky i kdy bude vaše nemovitost prodaná. Vaše potřeby, podmínky a priority stanovujete vy. My je důsledně prosazujeme a o všem důležitém vás průběžně informujeme. Díky velkému počtu námi obstaraných zájemců a vzájemné konkurenci mezi nimi nevzniká žádný prostor pro slevy, nepříjemné zdržování, ústupky nebo čekání na cokoliv. Nic vás tedy nepřekvapí.

Prodáte nejlépe, jak je možné

Pomocí vyvolání značného zájmu o vaši nemovitost a díky principu soutěže nabídek získáte nejvyšší dosažitelnou cenu a nejlepší možné podmínky na trhu.

U prodeje nejlepší nabídce neexistuje žádný cenový strop. Slevy nepřipadají v úvahu, cena může jít jen nahoru. Velkou roli zde ovšem hraje důvěra zájemců v celý proces, průběžné dojmy, emoce a také osobní motivace kupujících. Například jejich vazba k lokalitě, rodinné a osobní důvody, časové možnosti a aktuální potřeby. Cena stanovená soutěží nabídek je navíc tím nejvěrohodnějším a nejvíce objektivním způsobem ocenění vaší nemovitosti - lepší než odhady, analýzy či znalecké posudky. Jedná se o férovou dohodu obou stran, s mnoha výhodami na vaší straně.

Vyberete si z více kvalitních nabídek
(a máte i právo neprodat)

Zájemci vám předloží své kupní nabídky a vy si v klidu vyberete tu nejvýhodnější. Nebudou-li nabídky dobré, akceptovat je nemusíte.

Kritéria pro vyhodnocování nabídek stanovujete vy - podle vašich potřeb, cílů a priorit. Upřednostníte nejvyšší cenu, rychlost zaplacení, možnost v nemovitosti ještě nějakou dobu bydlet, nebo jiné hledisko? Předložené nabídky budou obsahovat i další informace, např. o způsobu financování kupní ceny (úvěrem či vlastními prostředky) nebo o požadovaném termínu předání nemovitosti. Jedna z nabídek bývá obvykle jednoznačně nejlepší, ale často obdržíme skvělých nabídek hned několik. Pokud však žádná nesplní vaše očekávání, můžete je všechny odmítnout a celý proces zopakovat.

Je to rychlé, účinné a spravedlivé

Prodej nejlepší nabídce je promyšlený, vyzkoušený a svižný systém. Do 30 dnů bývá spolehlivě zarezervováno. Jasná pravidla a rovné podmínky oceňují i kupující.

Takto přehledný a srozumitelný způsob prodeje nemovitostí je na trhu výjimečný. Podmínky obchodu jsou od první chvíle pevně dané, jednoznačné a všem známé. Každý ví, jakým způsobem a do kdy je třeba podat nabídku, a také kdy bude rozhodnuto a prodáno. Všichni zájemci dostanou předem k dispozici veškeré informace a dokumenty k nemovitosti. Z těchto důvodů je prodej nejlepší nabídce oblíbený i u kupujících. I oni oceňují, že předem znají všechny termíny a pravidla, která jsou pochopitelná, pevná a spravedlivá. Prodávající tak prodá svoji nemovitost nejlepší obdržené nabídce a kupující s nejlepší nabídkou ji koupí za "svoji" nabídnutou cenu.

Metoda přitahuje kvalitní zájemce

Tento způsob prodeje poutá pozornost těch správných, tedy na koupi připravených zájemců. Je to pro ně zajímavá a vzrušující možnost.

Prodej nejlepší nabídce je díky atraktivní vyvolávací ceně dráždivý a emotivní, budí velký zájem a zvědavost. Pro svoji rychlost, časové omezení a avizovaný brzký výsledek působí naléhavěji a přitahuje vážné a motivované zájemce, kteří jsou skutečně připraveni koupit. A to jak po stránce finanční, tak i technicky a mentálně. Kratší doba inzerce a pevné termíny prohlídek umožňují intenzivnější marketing s využitím širšího spektra reklamních prostředků a aktivit. Tak je možné oslovit a přivést mnohem více potenciálních kupujících. Prvek napětí při čekání na výsledek pak vše ještě umocňuje.

A může přijít i nečekaný bonus

Zhruba při každém 5. prodeji se stává, že nejlepší nabídky jsou dramaticky vyšší, než inzerovaná cena - a to až o desítky procent.

Navýšení kupní ceny v řádech desetitisíců až statisíců korun je u prodeje nejlepší nabídce poměrně běžné. Někdy ale dosahujeme i zcela mimořádných výnosů, jako je 600.000,- Kč, 800.000,- Kč nebo dokonce 1.000.000,- Kč nad inzerovanou cenu. Takovéto nečekané peníze "navíc" jsou pro vlastníka nemovitosti vždy příjemným překvapením a jakýmkoliv jiným způsobem prodeje je nezískáte. V podstatě vám tak prodej vaší nemovitosti může vydělat navíc třeba i na nové auto či chatu. A to nás pak opravdu nesmírně těší.

"Celý proces od inzerce až po výsledný prodej proběhl naprosto hladce a velmi rychle. Příjemným překvapením bylo navýšení ceny nemovitosti, v což jsme ani nedoufali."

(Jméno a příjmení), prodej (nemovitost)

Zní to dobře, takže...